Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"support sources"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 15 (2024)
ObjectivesAlthough sexual minorities have reported higher levels of suicidal ideation than heterosexuals across cultures, the role of various psychosocial factors underlying this disparity among young men has been understudied, particularly in China.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7bf18325817b44c3bc0801939ec5bf09
Publikováno v:
BMC Geriatrics, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Old-age needs are multifaceted and require multiple support sources, yet caregiving roles for older Nigerians are largely shifted to adult children. However, the children also declining capacity to respond. The extent to which older adults a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb2362893f7b4307a75e77b8b9595ff1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mauk, Marlene, author
Publikováno v:
Citizen Support for Democratic and Autocratic Regimes, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198854852.003.0005
Autor:
Mauk, Marlene, author
Publikováno v:
Citizen Support for Democratic and Autocratic Regimes, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198854852.003.0003
Autor:
M. Q. Heilat, T. Seifert
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 6, Iss 1 (2019)
Emotional support has emerged in contemporary research as a significant component to establishing and maintaining close relationships, and is thought to play a critical role in children’s development. Emotional support has been defined in a number
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6247b3c2bb2a424ba2c8dbd68e8e6c62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European journal of special needs education
ECER NW04, 26-28 august, Glasgow (online), Scotland
ECER NW04, 26-28 august, Glasgow (online), Scotland
The relevance of sources of support for teachers’ self-efficacy beliefs towards students with special educational needs 1. Introduction The move to include students with special educational needs (SEN) in mainstream education is one of the prioriti