Zobrazeno 1 - 10
of 29 977
pro vyhledávání: '"support of the reading"'
Autor:
Snyder, E.1 (AUTHOR), Witmer, S. E.1 (AUTHOR) switmer@msu.edu
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2025, Vol. 69 Issue 1, p34-44. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Narayanan, Arun Balajiee Lekshmi, Gomez, Ligia E., Fernandez, Martha Michelle Soto, Nguyen, Tri, Blais, Chris, Restrepo, M. Adelaida, Glenberg, Art
When caregivers ask open--ended questions to motivate dialogue with children, it facilitates the child's reading comprehension skills.Although there is scope for use of technological tools, referred here as "intelligent tutoring systems", to scaffold
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.16809
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education November 2023 205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roberts‐Tyler, Emily J.1 e.j.tyler@bangor.ac.uk, Roberts, Sarah E.1, Watkins, Richard1,2, Hughes, J. Carl1, Hastings, Richard P.3, Gillespie, David4
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Sep2023, Vol. 54 Issue 5, p1373-1396. 24p. 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Roberts, Garrett J.1 (AUTHOR) garrett.roberts@du.edu, Cote, Brooke1 (AUTHOR), Mehmedovic, Senaida1 (AUTHOR), Lerner, Jessica1 (AUTHOR), McCreadie, Kayla1 (AUTHOR), Strain, Phil1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. Jun2023, Vol. 32 Issue 2, p277-299. 23p. 2 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Hulme, Rachael C.1,2 rachael.hulme.14@ucl.ac.uk, Webber, Charlotte E.1,3, Fox, Amy C.1,4,5, Ricketts, Jessie6, Shapiro, Laura R.1 l.r.shapiro@aston.ac.uk, Taylor, J. S. H.1,2 joanne.taylor@ucl.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Aug2022, Vol. 45 Issue 3, p258-276. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.