Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"supplementary school"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Papastergiou, A, Sanoudaki, E, Tamburelli, M & Chondrogianni, V 2023, ' A study on the executive functioning skills of Greek-English bilingual children-a nearest neighbour approach ', Bilingualism: Language and Cognition, vol. 26, no. 1, pp. 78-94 . https://doi.org/10.1017/S1366728922000335
Findings of bilingual participants outperforming their monolingual counterparts in executive functioning tasks have been repeatedly reported in the literature (Bialystok, 2017). However, uncontrolled factors or imperfectly matched samples might affec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e35479feb8397765f2343c349bf8628
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/285700441/PapastergiouEtAlBLC2022AStudy.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/285700441/PapastergiouEtAlBLC2022AStudy.pdf
Die gesamte Studie ermöglicht einen ersten wissenschaftsbasierten Hinweis auf die Verbreitung, Funktionen und Implementationen sogenannter »Schulinseln« im Schweizer Bildungssystem. Als unterrichtsergänzende und insofern alternative Lernorte werd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::383dae490ed744a8ee64c1ffd5290779
Autor:
Regul, Juraj
Cilj rada bio je istražiti kako se na nastavi u okviru Poljske dopunske škole u Zagrebu uči poljska kultura te analizirati ulogu same škole u oblikovanju i njegovanju poljskog identiteta njezinih učenika. Slijedeći teorijska polazišta o identi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9b6e43ad61ac8f89eb5314f7a8f0d010
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:6746/datastream/PDF
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:6746/datastream/PDF
Publikováno v:
国際教育評論 = CRIE Review of International Education. 16:49-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Munjiza, Emerik
Publikováno v:
Scrinia Slavonica. (5):384-407
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1780
Autor:
Li-Gottwald, Jiayin
Publikováno v:
Opladen; Berlin; Toronto : Budrich Academic Press 2022, 244 S.
How do parents cooperate with each other, what value do they attach to their interaction and how is the degree of cooperation related to social status? The study takes a close look at the social relationships among various groups of Chinese parents a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a4e9c5f0ea706156d4a6fe7e50d9ff2
https://www.pedocs.de/volltexte/2022/24575/pdf/Li-Gottwald_2020_Chinese_Migrants.pdf
https://www.pedocs.de/volltexte/2022/24575/pdf/Li-Gottwald_2020_Chinese_Migrants.pdf