Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"supervisory methods"'
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 96-112 (2018)
This study aimed to identify teachers' perceptions of the extent to which educational supervisors are committed to the ethics of classroom visits in public schools in the State of Kuwait. The study sample consisted of 682 teachers who were selected b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d896e6cc66b48059539d3da09a8479e
Autor:
Ferreira, Joana Rita Inácio
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Enquadramento: Os vários modelos de supervisão pedagógica enfatizam intervenções específicas. Mas concetualizar a supervisão como um processo de ensino e aprendizagem permite uma estrutura comum e uma atenção aos mecanismos básicos de mudan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a80ce182ec5ebe76e385e055086c7cb7
Autor:
Stefan Larsson
Publikováno v:
Internet Policy Review; 7(2) (2018)
Internet Policy Review, Vol Volume 7, Iss Issue 2 (2018)
Internet Policy Review, Vol Volume 7, Iss Issue 2 (2018)
The present article argues that the fact that personal data holds great value, in combination with a lack of transparency in its commercial use, leads to a need for consumer policy that strengthens consumer protection. The widespread practice of user
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f516535505ed4f09f4e2e475aae931d
https://policyreview.info/node/791
https://policyreview.info/node/791
Autor:
Jesús Salinas
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare, Volume: 22, Issue: 1, Pages: 59-81, Published: APR 2018
Revista Electrónica Educare; Vol 22 No 1 (2018): Revista Electrónica Educare (January-April); 1-23
Revista Electrónica Educare; Vol. 22 Núm. 1 (2018): Revista Electrónica Educare (enero-abril); 1-23
Revista Electrónica Educare; v. 22 n. 1 (2018): Revista Electrónica Educare (enero-abril); 1-23
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Revista Electrónica Educare; Vol 22 No 1 (2018): Revista Electrónica Educare (January-April); 1-23
Revista Electrónica Educare; Vol. 22 Núm. 1 (2018): Revista Electrónica Educare (enero-abril); 1-23
Revista Electrónica Educare; v. 22 n. 1 (2018): Revista Electrónica Educare (enero-abril); 1-23
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Resumen En este trabajo se presentan los resultados de un estudio sobre los procesos de supervisión online de tesis doctorales en el ámbito de las ciencias de la educación. La supervisión y tutoría remota presentan nuevos problemas en el desarro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.