Zobrazeno 1 - 10
of 8 715
pro vyhledávání: '"supervising students"'
Autor:
ABDUKHAKIMOVA, DIYORA, XIE, YINGQIU
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2020 Mar 01. 82(3), 158-161.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48711086
Autor:
Schefer-Wenzl, Sigrid1 sigrid.schefer-wenzl@fh-campuswien.ac.at, Miladinovic, Igor1
Publikováno v:
International Journal of Advanced Corporate Learning. 2022, Vol. 15 Issue 1, p75-85. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leonardsen, Ann-Chatrin1,2 (AUTHOR) ann.c.leonardsen@hiof.no, Brynhildsen, Siri1 (AUTHOR), Hansen, Mette Tindvik1 (AUTHOR), Grøndahl, Vigdis Abrahamsen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Nursing. 9/15/2021, Vol. 20 Issue 1, p1-8. 8p. 3 Charts.
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 20, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Abstract Background The supervisory role of registered nurses and intellectual disability nurses will be even more essential in the future, to support the education of competent newly graduated candidates. To our knowledge few studies have explored n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4828181a9d6049eab7fc0272d57cd20b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Telerehabilitation, Vol 14, Iss 1 (2022)
Scope: In March 2020, COVID-19 restrictions prompted services delivered by student-led clinics in the university sector to transition to telehealth. This provided a unique opportunity to explore the challenges and opportunities faced by clinical educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25948cd1237346e88046283bc73747dc
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 2006 Apr 01. 42(2), 291-306.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23044121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barbara Pytka
Supervising-mentoring early childhood education students in their field placement is considered a highly beneficial process for students. However, not much is known about how this process benefits supervisors. Therefore, supervising students is not c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1ee56531b086aec0444e93475a71d996
https://doi.org/10.32920/22557697.v1
https://doi.org/10.32920/22557697.v1