Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"subvertising"'
Publikováno v:
Communication Today. 14(1):52-64
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1125999
Autor:
Sławomir Doległo
Publikováno v:
Politeja, Vol 20, Iss 3(84) (2023)
(POST)MEMORY ACTIVISM: MEDIA RESISTANCE PRACTICES AFTER RUSSIA’S INVASION OF UKRAINE The military aggression of Russia against independent Ukraine has starkly exposed the naivety of the expression “never again,” which has been repeated for o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6654f3ee15944689caf634d3883c727
Autor:
Ciurel, Daniel
Publikováno v:
Professional Communication and Translation Studies. (13):26-30
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=901072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Panchev, Hristo
Publikováno v:
Психологични изследвания / Psychological Research. 20(1):15-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=580378
Autor:
Mena Gallego, Jairo
Aquesta investigació analitza l'impacte instantani de la contrapublicitat a la imatge de marca i la intenció de compra dels consumidors. És de gran importància per a les empreses mantenir una bona imatge corporativa i credibilitat i la contrapubl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3484::b42ad2b21cdb88552161e0ca553520c4
https://hdl.handle.net/2117/385412
https://hdl.handle.net/2117/385412
Autor:
Nierenberg, Bogusław, Jakubiszyn, Anna
Publikováno v:
Przegląd Kulturoznawczy / Cultural Studies Review. 18(4):311-321
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=93093
Autor:
Gramigna, Remo
Publikováno v:
Acta Semiotica Estica. (9):66-89
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=253420
Autor:
Murat Çelik, Uğur Bakır
Publikováno v:
Selçuk İletişim, Vol 7, Iss 4, Pp 46-63 (2013)
Reklamlar, değerlerin/imajların tüketicilere ikna edici bir biçimde aktarımını sağlayan en etkiliiletişim araçlarından birisidir. Pazarlama karşıtlarının da dikkatini çeken bu etkililik, postmoderndönemin ortaya çıkardığı kapita
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62edc771378b4b63a68b74cbf6a9f29c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.