Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"subtraction by addition"'
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 8, Iss 3, Pp 351-366 (2022)
This study examined adults’ frequent, efficient and adaptive use of direct subtraction (DS) and subtraction by addition (SBA) in mental multi-digit subtraction with the choice/no-choice method. Participants were offered subtractions in one choice c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e35d32a4f254f77bd4ed9eb1c6ca776
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 4, Iss 1, Pp 215-234 (2018)
We investigated the use of the subtraction by addition strategy, an important mental calculation strategy in children with different levels of mathematics achievement. In doing so we relied on Siegler’s cognitive psychological model of strategy cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8996212b67004d3e8d7a572c5b7e253b
Publikováno v:
Implementation and Replication Studies in Mathematics Education. 1:111-138
The current study examined upper elementary school children’s frequent, efficient and adaptive use of direct subtraction (DS) and subtraction by addition (SBA) when mentally solving multi-digit subtractions, replicating and expanding previous resea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 4, Iss 1, Pp 215-234 (2018)
We investigated the use of the subtraction by addition strategy, an important mental calculation strategy in children with different levels of mathematics achievement. In doing so we relied on Siegler’s cognitive psychological model of strategy cha
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.