Zobrazeno 1 - 10
of 816
pro vyhledávání: '"subjective logic"'
Publikováno v:
Software, Vol 3, Iss 3, Pp 250-270 (2024)
The number of mobile applications (“Apps”) has grown significantly in recent years. App Stores rank/recommend Apps based on factors such as average star ratings and the number of installs. Such rankings do not focus on the internal artifacts of A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc135017c9d949fdb49c95990a312ed2
Autor:
XIANG Dan, CHEN Zemao
Publikováno v:
Jisuanji kexue yu tansuo, Vol 18, Iss 2, Pp 516-525 (2024)
With the rapid development of intelligent transportation, vehicular ad hoc networks (VANETs) has broad development prospects, but also faces a variety of security threats. A distributed hybrid trust management scheme called HTMS-V is proposed for ins
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d91cc43fd824100812a95699a982739
Publikováno v:
Friction, Vol 12, Iss 6, Pp 1098-1118 (2023)
Abstract Wear topography is a significant indicator of tribological behavior for the inspection of machine health conditions. An intelligent in-suit wear assessment method for random topography is here proposed. Three-dimension (3D) topography is emp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/317c888a899e47ccabae359ad715eb23
Publikováno v:
SoftwareX, Vol 26, Iss , Pp 101676- (2024)
Existing Python uncertainty packages support the expression and propagation of uncertainty in numeric types, such as float or int. However, they do not cover the rest of the built-in types which can also be affected by uncertainty when representing p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b05272dcdc2c497e84f260f08a67d798
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 145772-145780 (2023)
Assessing image aesthetics is a challenging computer vision task. One reason is that aesthetic preference is highly subjective and may vary significantly among people for certain images. Thus, it is important to properly model and quantify such subje
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dde17667528d4a3ea37a7da4dc5b98d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 132232-132249 (2022)
Purpose: An advances in technology, offline activities are moving toward online by creating the virtual environment (VE). The VE applications include video conferences, video chats, and massively multiplayer online games (MMOG) are interact to establ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e4fdd794be2446ea39594da78851f1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.