Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"subject content knowledge"'
Publikováno v:
Journal of Education (University of KwaZulu-Natal), Issue: 89, Pages: 47-66, Published: 2022
In this qualitative phenomenological study, we explored the pedagogical content knowledge and skills needed by Life Orientation teachers to implement a group investigation cooperative teaching approach. This study is based on constructivist theory an
Autor:
Gama, Revival Bongekile
This study aimed at exploring the Life Orientation (LO) teachers’ knowledge and teaching of study skills in high schools, Ekudibeng cluster, Gauteng East. The Curriculum and Assessment Policy Statement (CAPS) is the most recent curriculum policy (D
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/20192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 2, Iss 3 (2015)
The failure rates and lack of interest amongst students in science and mathematics in secondary schools in Tanzania is a serious problem. The Ministry of Education and Vocational Training (MoEVT) implemented the project to enhance and upgrade the ped
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbb3cba3a8a244bba72637186db10f50
Autor:
Baker, Amber
South Africa has a unique cultural, historical, socio-economic and linguistic contextual complexity that influences the implementation the intended curriculum and educational policies. The contextual complexity continues to result in Science teachers
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/40446
Autor:
Makina, Antonia
The study developed and designed a pedagogical content knowledge framework to guide and support the professional development of pedagogical content knowledge to about 130 statistics teachers. It captured the experiences of teachers during the develop
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/13851
Autor:
Burger, Judine
MEd (Learning and Teaching), North-West University, Vanderbijlpark Campus The purpose of this concurrent triangulation mixed-method research was to determine to what extent the teacher-training curriculum for mathematics education at the North-West U
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::8a7540affabaebfda87468ec3531cb75
https://hdl.handle.net/10394/38057
https://hdl.handle.net/10394/38057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.