Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"study time allocation"'
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1091 (2024)
When allocating study time for the English sections of the National College Entrance Examination or the Postgraduate Entrance Examination, learners often encounter value-test likelihood trade-offs, where questions of similar difficulty may have diffe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9583d4db856240618d4bae2b5c1298bd
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 7, p 567 (2024)
How to allocate study time is an important decision-making problem learners face. Research on this problem can help improve the learning performance of learners and provide guidance for teaching activities. This research aimed to explore the potentia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0fcb02fb8ee4686b6767e5e4cf6fe2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2019 Nov 01. 50(5), 489-528.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/jresematheduc.50.5.0489
Publikováno v:
Journal of Cognition, Vol 5, Iss 1 (2022)
Previous studies have shown that the prospect of a resit opportunity lowers hypothetical study-time investments for a first exam, as compared to a single-chance exam (i.e., the resit effect). The present paper describes a first experiment in which we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/694cd8258ca3490daceb2785524f44ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.