Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"students support services"'
Publikováno v:
Social Work/Maatskaplike Werk, Vol 58, Iss 2 (2022)
Most people, including university students, are faced with the challenge of preventing infection with the human immunodeficiency virus (HIV) and the acquired immunodeficiency syndrome (AIDS). There is a need to ensure that students, future graduates
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/916c6d684a834c9e9e49392258044bab
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
Orientador: Soely Aparecida Jorge Polydoro Tese (doutorado) - Universidade Estadual de Campinas, Faculdade de Educação Resumo: A autorregulação da aprendizagem é entendida como a possibilidade do estudante gerenciar aspectos cognitivos, motivaci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::07d05dc8a48b4594178b5b246268b141
https://doi.org/10.47749/t/unicamp.2016.970474
https://doi.org/10.47749/t/unicamp.2016.970474
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
OJOKHETA, K. O.
Publikováno v:
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 11, Iss 1, Pp 180-191 (2010)
This study examined the influence of some predictors in the enhancement of persistence and students success in distance education in the two most recognised and respected distance learning institutions in Nigeria–the Distance Learning Institute (DL
Autor:
Mehran Farajollahi, Mahdi Moenikia
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. (2):4451-4456
This study investigated the relationship between students support services and its component with academic achievement in distance education. The population of this study consisted of Tehran province Payame Noor University’ students in 2008-9 acade
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.