Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"students from migrant backgrounds"'
Publikováno v:
Revista Brasileira de Linguística Aplicada, Vol 24, Iss 1 (2024)
ABSTRACT: This article discusses the literacy practices and experiences of four students from migrant backgrounds who entered a federal public university in Brazil through a public call specifically designed for this group. In the field of Critical A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/773fb1199f554208a49301615e65d115
Autor:
Filosa, Giovanna, Gamberoni, Emanuela
This volume concerns the role of the Italian schools, the associations and their actors to counteract educational dispersion and encourage the inclusion of minors with a migratory background. The work is part of a collaboration project between Inapp
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/85686
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 12, p 900 (2022)
In recent decades, increased diversity and migration have challenged school staff members’ ways of working. This study aimed to identify the challenges faced by Finnish school staff in supporting students with migrant backgrounds, and to elaborate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1c2f384a58c4ee88b9c4b331c83e708
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 12; Issue 12; Pages: 900
In recent decades, increased diversity and migration have challenged school staff members’ ways of working. This study aimed to identify the challenges faced by Finnish school staff in supporting students with migrant backgrounds, and to elaborate
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MONAUNI, ANNA
Due sono le constatazioni di base che guidano questo elaborato: la complessità che caratterizza le odierne classi richiede agli insegnanti di differenziare la proposta didattica; spetta al docente saper individuare eventuali difficoltà di apprendim
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10280/95895