Zobrazeno 1 - 10
of 5 936
pro vyhledávání: '"students' wellbeing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 11, Iss 1 (2024)
During the past decades there has been an increase in mental ill-health problems among children. Social-emotional learning (SEL) has shown promise to promote well-being by supporting children in developing abilities to cope with everyday difficulties
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf6617d7f0024223a11483b3fdf8d54d
Publikováno v:
Cogent Psychology, Vol 11, Iss 1 (2024)
As Covid-19 circulated worldwide, lockdowns forced individuals to connect virtually in order to continue maintaining relationships. The current study sought to understand the impact of these online interactions on students’ mental health and wellbe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19847422a3b14d83978d966eac7b7cf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramia, Gaby, Marginson, Simon
Cross-border education is a fast growing and diverse global market, but little is known about how international students actually live. Using international and cross-country comparative analysis, this book explores how governments influence internati
Autor:
E., Mangrio1 (AUTHOR) elisabeth.mangrio@mau.se, A., Pettersson2 (AUTHOR), A., Ivarsson3 (AUTHOR), C., Ryk2 (AUTHOR), L. A, Strömwall2 (AUTHOR), C., Kostenius4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Psychology. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-11. 11p.