Zobrazeno 1 - 10
of 98 931
pro vyhledávání: '"students' responses"'
Publikováno v:
Infinity, Vol 14, Iss 1, Pp 143-162 (2024)
This study investigates the responses of Indonesian and Spanish students to the use of interactive mathematics comics in their education. The research aims to see the practicality of these comics on student engagement, comprehension, and retention of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6193db3f9ad344aaa641ad7e42c59c99
Improving medical students' responses to emergencies with a simulated cross-cover paging curriculum.
Autor:
Heidemann, Lauren A.1 (AUTHOR) lheidema@med.umich.edu, Kempner, Samantha2 (AUTHOR), Kobernik, Emily2 (AUTHOR), Jones, Elizabeth3 (AUTHOR), Peterson, William J.4 (AUTHOR), Allen, Brittany B.5 (AUTHOR), Wixson, Matthew6 (AUTHOR), Morgan, Helen K.2,7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education Online. 2024, Vol. 29 Issue 1, p1-6. 6p.
Autor:
SULHAN, Mehmet1 msulhan@hotmail.com, BOZKURT, Ömer2 omerbozkurt@artuklu.edu.tr, ISIRGAN, Rıdvan1 isirgano47@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Mardin Studies. Oct2024, Vol. 5 Issue 2, p126-147. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sadra Medical Sciences Journal. Apr2024, Vol. 12 Issue 2, p287-299. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.