Zobrazeno 1 - 10
of 4 613
pro vyhledávání: '"students' factors"'
Autor:
MITRULESCU, Corina Mariana1 mitrulescu.corina@armyacademy.ro
Publikováno v:
Revista Academiei Fortelor Terestre. 2024, Vol. 29 Issue 3, p382-386. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThe ability to understand text is influenced by various factors, including the learner’s cognitive abilities and previous experiences. This study examined the correlation between two pre-existing learner characteristics, three comprehen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50c22c619d1a46e7ad3dda105e7299b6
Publikováno v:
Journal of Student Affairs in Africa, Vol 11, Iss 2 (2023)
Technology is key to making education systems more resilient to disruptions. In the South African higher education sector, technology will continue to play a much larger role than the years preceding the COVID-19 pandemic. Technology, however, cannot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/009e380200ab4f28a9e091f12e0dab98
Autor:
Abdullah, Mohd Zulkifli1 mohdzulkifli_aq@yahoo.com, Ma'on, Siti Noorsuriani1, Solat, Naliza2, Besir, Mohamad Shahril Mohamad1, @ Mat Hussin, Nor Zaihan Mat Hasan1, Geng Yao3
Publikováno v:
Global Business & Management Research. 2022 Special Issue, Vol. 14, p155-172. 18p.
Autor:
Barbatis, Peter
Publikováno v:
Journal of Developmental Education, 2010 Apr 01. 33(3), 14-24.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42775690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fitton, Lisa1 fittonl@mailbox.sc.edu, Johnson, Lakeisha2, Wood, Carla2, Schatschneider, Christopher3, Hart, Sara A.3
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Nov2021, Vol. 30, p2653-2667. 15p.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2019, Vol. 34, Issue 2, pp. 279-295.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-12-2018-0418