Zobrazeno 1 - 10
of 24 850
pro vyhledávání: '"students' evaluation"'
Autor:
AlQuraan, Mahmoud
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2024, Vol. 16, Issue 5, pp. 1956-1968.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-07-2023-0279
Autor:
Gardasevic, Stanislava, Lamba, Manika
Interdisciplinary PhD programs can be challenging as the vital information needed by students may not be readily available, it is scattered across university's websites, while tacit knowledge can be obtained only by interacting with people. Hence, th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.07730
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aguilar, Maria Virginia G.1 mgaguilar@dlsud.edu.ph, Camiloza, Loreto G.1 lgcamiloza@dlsud.edu.ph, Lineses, Edwin F.1 eflineses@dlsud.edu.ph, Mazo, Rommel M.1 rmmazo@dlsud.edu.ph, Ruben, Roland Lorenzo M.1 rmruben@dlsud.edu.ph
Publikováno v:
International Journal on Culture, History, & Religion. 2024, Vol. 6 Issue 2, p15-31. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zerbini, Giulia1,2 (AUTHOR) giulia.zerbini@med.uni-augsburg.de, Reicherts, Philipp1,2 (AUTHOR), Reicherts, Miriam1,2,3,4 (AUTHOR) miriam.kunz@med.uni-augsburg.de, Roob, Nina3,4 (AUTHOR), Schneider, Pia1,2 (AUTHOR), Dankert, Andrea5,6 (AUTHOR), Greiner, Sophie-Kathrin7,8 (AUTHOR), Kadmon, Martina9,10 (AUTHOR), Lechner, Veronika5,6 (AUTHOR), Roos, Marco11,12 (AUTHOR), Schimmel, Mareike13,14 (AUTHOR), Strube, Wolfgang7,8 (AUTHOR), Temizel, Selin15,16 (AUTHOR), Uhrmacher, Luise17,18 (AUTHOR), Kunz, Miriam1,2 (AUTHOR) miriam.kunz@med.uni-augsburg.de
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education. 2024, Vol. 41 Issue 3, p1-22. 22p.
Autor:
Eun Jung Kim, Mi Jeong Kim
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
This study aimed to investigate university students’ evaluations of pre-recorded video and live online lectures, focusing on the factors that influence these assessments, particularly students’ studying behaviors. We conducted a web-based survey
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/728c81efd7bc4fedb4cd66c6d32a1a9b