Zobrazeno 1 - 10
of 901
pro vyhledávání: '"students' achievement goal orientation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2023 85
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
Recently, researchers have shown an increased interest in achievement goal orientation correlates. What is not yet clear is the detailed relationships among students’ goal orientation, students’ personality traits, and parenting style. In so doin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/766f71d139e14c7e991198dc59253b30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joonggeun Oh
Publikováno v:
Korean Society For The Study Of Physical Education. 28:43-55
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation September 2013 39(3):133-143
The present study adds to earlier person-oriented research by investigating differences in students' achievement goal orientation (AGO) profiles and their development using a simultaneous consideration of classroom patterns with longitudinal multilev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b1279a8601ff2c22a164c0703f93515d
http://hdl.handle.net/10138/356513
http://hdl.handle.net/10138/356513
Autor:
Mohammad Sajedifard, Zahra Sajedifard
Publikováno v:
School Psychology International. 43:156-177
This qualitative study aimed to investigate the influences on 32 rural Iranian high school students’ adoption of achievement goals. To this end, the high school students took part in individual semi-structured interviews. The outcomes indicated the