Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"student-teacher partnership"'
Autor:
Kiu Sum
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 32 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b67e544e4abf4c60a21efd92a331ce52
Publikováno v:
Journal of Play in Adulthood, Vol 3, Iss 2 (2021)
This work is the result of a collaboration between students and a teacher. Based on many hours of recorded dialogs and grounded in both our individual experiences from higher education and our shared experience in the interdisciplinary project course
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13c598cfacd646858e24febd3116b41d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Innovations in Education and Teaching International, 60(2), 239-251. Routledge/Taylor & Francis Group
Co-creating faculty development courses or activities through student-teacher partnership is a promising recent educational advancement that also introduces new challenges. This study aimed at exploring the perceptions of students and teachers regard
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::50dd69f0a6a12cf879412475c872bbf7
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/70543a0f-7569-4aff-bbc5-64809ef16f85
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/70543a0f-7569-4aff-bbc5-64809ef16f85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Bron, J, Bovill, C & Veugelers, W 2022, ' Students experiencing and developing democratic citizenship through curriculum negotiation: the relevance of Garth Boomer’s approach ', Curriculum Perspectives, vol. 42, no. 1, pp. 39-49 . https://doi.org/10.1007/s41297-021-00155-3
Curriculum Perspectives, 42, 39-49. Springer International Publishing AG
Bron, J, Bovill, C & Veugelers, W 2022, ' Students experiencing and developing democratic citizenship through curriculum negotiation: the relevance of Garth Boomer’s approach ', Curriculum Perspectives, vol. 42, no. 1, pp. 39-49 . https://doi.org/10.1007/s41297-021-00155-3
Curriculum Perspectives, 42, 39-49. Springer International Publishing AG
When students are involved in curriculum design, they offer unique perspectives that improve the quality and relevance of the curriculum. The processes involved in negotiating their curriculum give school and university students possibilities to prac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::44852941e7f7d53c05cf54222c733a02
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85012170667&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85012170667&partnerID=MN8TOARS