Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"student-teacher collaboration"'
Autor:
Tamura, Tomoko, Uesugi, Yuko
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2019, Vol. 9, Issue 2, pp. 139-151.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-04-2018-0026
Publikováno v:
Innovations in Education and Teaching International, 60(2), 239-251. Routledge/Taylor & Francis Group
Co-creating faculty development courses or activities through student-teacher partnership is a promising recent educational advancement that also introduces new challenges. This study aimed at exploring the perceptions of students and teachers regard
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::50dd69f0a6a12cf879412475c872bbf7
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/70543a0f-7569-4aff-bbc5-64809ef16f85
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/70543a0f-7569-4aff-bbc5-64809ef16f85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel Rogers
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 3, Iss 2 (2009)
The working alliance has proven to be a valuable concept in psychotherapy research, but its utility in understanding change processes in teaching and learning has yet to be realized. Despite previous applications of the concept to educational context
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bbcfadbd30f41719ec55f1fe4fc396f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.