Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"student-generated questions (sgqs)."'
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 15, Iss 1 (2021)
This action research study presents the findings of using a formative assessment strategy in an online mathematic course during the world-wide outbreak of Covid-19 at the University of Passau, Germany. The main goals of this study were (a) to enhance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d5a4267e70a49918b51ea13aa93fb5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 15, Iss 1 (2021)
This action research study presents the findings of using a formative assessment strategy in an online mathematic course during the world-wide outbreak of COVID-19 at the University of Passau, Germany. The main goals of this study were: (1) to enhanc