Zobrazeno 1 - 10
of 2 698
pro vyhledávání: '"student-generated questions"'
Autor:
李冠儀 Guan-Yi Lee, 于富雲 Fu-Yun Yu
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 69, Iss 2, Pp 173-208 (2024)
目前理論及實證研究多支持筆記撰寫的學習效益及其結合學生出題策略之教育潛能,然而,現有研究在學科領域運用以及高層次認知能力與情意層面效能的瞭解尚不足。有鑑於此,本研究鎖
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59341943d6fc43e2bf370504f8481a01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GAWNE, HILLARY
Publikováno v:
The Science Teacher, 2021 Jan 01. 88(3), 37-43.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27135469
Autor:
Fu-Yun Yu, Wen-Wen Cheng
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
Abstract This study aims to examine if and how academic achievement and gender group composition affect the quality of online SGQ and the use patterns of procedural prompts provided to support SGQ activities. Forty-one university sophomores enrolled
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b15491e9c3e42ed9a519c4c01203c75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 48, Iss 2 (2023)
The role of questions in student learning is well recognized. However, the controversial issue of who should pose questions that direct inquiry continues: teachers or students? One perspective advocates that teachers generate questions as it assumes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc85d94b0e10443292d35c04699adc85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.