Zobrazeno 1 - 10
of 675
pro vyhledávání: '"student-faculty partnership"'
Autor:
Shang Zhao, Lijung You
Publikováno v:
Educational Administration: Theory & Practice; 2024, Vol. 30 Issue 2, p180-197, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis JT; Indiana University School of Medicine - Bloomington, Bloomington, Indiana, United States., Small LJ; Indiana University School of Medicine - Bloomington, Bloomington, Indiana, United States., Cobb E; Indiana University School of Medicine - Bloomington, Bloomington, Indiana, United States.
Publikováno v:
Advances in physiology education [Adv Physiol Educ] 2024 Dec 01; Vol. 48 (4), pp. 930-931.
Autor:
Chan, KinHo1 kinho.chan@fulbright.edu.vn, Stacey, Pamela1
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Jun2022, Vol. 59 Issue 3, p242-252. 11p. 2 Graphs.
Autor:
Cherie Woolmer, Nattalia Godbold, Isabel Treanor, Natalie McCray, Ketevan Kupatadze, Peter Felten, Catherine Bovill
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 11 (2023)
In this paper, we present and reflect on using scenarios and role-plays as an effective approach to engaging in the often complicated conversations about student-faculty/staff partnerships, particularly those involving the scholarship of teaching and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b476755fb05843b7b5bb875c32722951
Publikováno v:
International Journal of Engineering Education; 2023, Vol. 39 Issue 3, p557-569, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.