Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"student-faculty interaction"'
Autor:
Afaf Alblooshi, Nabtta Bashir, Sami Shaban, Saeeda AlMarzooqi, Abdul-Kader Souid, Krisztina Fischer
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background The purpose of the article was to assess students’ perception of the learning environment at the College of Medicine and Health Sciences, United Arab Emirates University using the ‘Medical School Learning Environment Survey’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84459e60ba834d6c922a6956303fa4fa
Quality of Student–Faculty Interactions, Persistence, and the Mediating Role of Student Satisfaction
Publikováno v:
Journal of Postsecondary Student Success, Vol 3, Iss 4 (2024)
Rising student attrition, exacerbated by the COVID-19 pandemic, has resulted in increased calls for higher education officials to better understand factors associated with increasing persistence rates, especially from the first- to second year of col
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f323fd169c840d6becef5b067263b14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Based on the survey data of 4,462 undergraduate students in Zhejiang Province, mainland China, this study investigated the influence of parenting styles on emotion regulation and the mediating role of student-faculty interaction. The study found that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e8b1f5552184b1b9d0d67dd74a36972
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Learning, Vol 24, Iss 4 (2020)
Faculty satisfaction is an essential component in an online teaching and learning environment. The researchers of the current quantitative study identified factors that influence online instructors’ satisfaction at 10 different four-year public and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f2448be694549b5bc22f91bc07e1ca5