Zobrazeno 1 - 10
of 15 306
pro vyhledávání: '"student-centered approach"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 10, Iss 1, Pp 1-28 (2023)
Abstract A literature review was conducted to develop a clear understanding of the student-centered approach using modern technologies in distance learning. The study aimed to address four research questions: What research experience already exists i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4f301ff5d59409ea225e41b657e3eb2
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Medicinal chemistry educators face challenges in providing students with essential tools to ensure an ideal learning environment. The suspension of on-site classes during the COVID-19 pandemic introduced further obstacles. This study investi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20616bcec18548e1a39c3e15933b6856
Publikováno v:
Diglosia, Vol 6, Iss 1, Pp 247-264 (2023)
This study aims to describe the structure of turn-taking used by students and students, as well as classroom activities, with the application of a student-centered approach. This research is descriptive qualitative research. The data sources in this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9fbf48ff73347cf9964afe8a09dd34b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohan, Reenaa, Kalaiselvan, Ganapathy, Venugopal, Vinayagamoorthy, Vivekananda, Keerthiseelan
Publikováno v:
In Indian Journal of Tuberculosis October 2022 69(4):613-619
Autor:
Xinchao Li, Isaac Kwaku Asante
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 8, Iss 1, Pp 113-123 (2022)
The present study examined the relationships among variables of student-centered learning and online international students’ satisfaction in two distinct universities in China (Jiangsu University and Jiangsu University of Science and Technology) af
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb7dfda13c8a4d5fa254f9ad8d8a973e