Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"student uptake"'
Autor:
Monica Raquel Tamayo, Diego Cajas
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 19, Iss 2, Pp 165-176 (2017)
Corrective feedback has attracted much attention in recent years, this with a particular emphasis on meaning-focused language instruction. In order to compare the effectiveness of the strategies of metalinguistic and recast feedback on student uptake
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6682ef9a79534f39b5f3664426421916
Autor:
Tamayo, Monica Raquel, Cajas, Diego
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Volume: 19, Issue: 2, Pages: 165-176, Published: DEC 2017
Corrective feedback has attracted much attention in recent years, this with a particular emphasis on meaning-focused language instruction. In order to compare the effectiveness of the strategies of metalinguistic and recast feedback on student uptake
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::fdb53dd98ee050751a0971f8f3c2484e
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-46412017000200165&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-46412017000200165&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taipale, Päivi
Oppilaiden kielelliset virheet ovat luonnollinen osa luokkahuonediskurssia vieraiden kielten oppitunneilla. Opettaja antaa usein korjaavaa palautetta (corrective feedback) oppilaidensa virheisiin, ja parhaassa tapauksessa palaute auttaa oppilaita opp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::55c82edc997e1e2ab7e23f8cfae20c9d
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201203121409
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201203121409