Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"student texts"'
Autor:
Maurice Niwese, Silvia Lucchini
Publikováno v:
Mesure et Évaluation en Éducation, Vol 46, Iss 1 (2023)
Issu du projet de recherche ÉCRICOL, cet article vise à montrer comment les méthodologies qualitative et quantitative s’articulent dans le processus conduisant à l’identification stabilisée des compétences et des difficultés scripturales d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/defb47f62e504742bce41342cd736e55
Autor:
Laura Manzoni, Marta Dondini
Publikováno v:
Italiano a scuola, Vol 3, Pp 263-290 (2021)
This contribution presents the practice of correcting student texts through the use of symbols, which has been used by and experimented with some lower secondary school teachers since the Seventies, to help students recognize their mistakes and impro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/233b51e5f2164539aa48ba24936c81d5
Autor:
Gudrun Kløve Juuhl
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 6, Iss 1, Pp 184-200 (2020)
Young people’s school texts and young people’s literacy practices are starting to get well explored. However, young people’s texts from out of school, and the relations between school and leisure time in young people’s textual utterances, are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6027d0d5c05c4beda03b8c5c54b4d71f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kekia, Mello Aimilia
Publikováno v:
Έρευνα στην Εκπαίδευση; Τόμ. 12 Αρ. 1 (2023); 57-77
Hellenic Journal of Research in Education; Vol. 12 No. 1 (2023); 57-77
Hellenic Journal of Research in Education; Vol. 12 No. 1 (2023); 57-77
Η παρούσα έρευνα έχει ως αντικείμενο τη διερεύνηση της εισαγωγής, ανάπτυξης και αξιολόγησης διεπιδραστικών και κοινωνιοκριτικών πρακτ
Publikováno v:
Bundsgaard, J, Kabel, K & Bremholm, J 2022, ' Validating scales for the early development of writing proficiency ', Writing & pedagogy, vol. 13, no. 1-3 (2021), pp. 89-120 . https://doi.org/10.1558/wap.21491
This paper aims to validate scales for the early development of writing proficiency based on a framework used to linguistically describe multiple dimensions of writing development in 6–9 year-old Danish-speaking students and to lay the statistical
Autor:
Tabisz, Anna
Publikováno v:
EDUKACJA. 124(4):90-100
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=471333
Autor:
Rydén, Ernst
This paper describes the working environments of gymnasium teachers in Swedish when they mark, correct, or assess their students’ written texts that have been handed to them. Which strategies do they use for making this activity less time-consuming
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-214121