Zobrazeno 1 - 10
of 202
pro vyhledávání: '"student supervision"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background The availability and correct use of personal protective equipment (PPE) to prevent and control infections plays a critical role in the safety of medical students in clinical placements. This study explored their experiences and pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a96735588084a689793810b285837ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joanne Hart, Jonathan Hakim, Rajneesh Kaur, Richmond Jeremy, Genevieve Coorey, Eszter Kalman, Rebekah Jenkin, David Bowen
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background Medical degree programs use scholarly activities to support development of basic research skills, critical evaluation of medical information and promotion of medical research. The University of Sydney Doctor of Medicine Program in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e483e41af23496fbe3957fbbc5248ba
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 11, Pp e11398- (2022)
Background: It is now a requirement that all qualified nurses act as practice supervisors and support student nurses' education in practice, hence preparing third-year students for this role is a priority. This study evaluates students' experiences o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a22ad3fb5f0e4d68a584e339765bb891
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nunev, Sasho
Publikováno v:
Педагогика / Pedagogy. 92(7):925-947
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=898517
Autor:
Oskar Lundgren, Walter Osika
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The long-term and complex supervisor-doctoral student relationship is often characterised by tension and frictions. In higher education research, models, and interventions that take the potential beneficial interpersonal effects of compassion into ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20627bff16304addb50bb03f67391544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.