Zobrazeno 1 - 10
of 9 558
pro vyhledávání: '"student resources"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jack B. Ding, Thomas C. Varkey
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-6 (2022)
Abstract Background Inappropriate prescription of intravenous fluid therapy is highly prevalent in hospitals, with up to 1 in 5 patients suffering from preventable, additional morbidity. Since trainee physicians are frequently responsible for prescri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58be00d5fb5f43fa958fed27bafa2320
Publikováno v:
The Annals of the American Academy of Political and Social Science, 2019 May 01. 683, 233-249.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26732349
The traditional approach to studying student understanding presents a question and uses the student answers to make inferences about their knowledge. However, this method does not capture the range of possible alternative ideas available to students.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.01455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ewa Sarzyńska-Mazurek
Publikováno v:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny, Vol 40, Iss 3, Pp 251-267 (2021)
Introduction In the modern world professional work of students is considered as a norm. It brings with it various consequences. The announced COVID-19 pandemic has contributed to changing the situation of students on the labor market. The remote edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40ece7288fa54ebfa3f573ea6af01477
Publikováno v:
Science Scope; March 2024, Vol. 47 Issue: 2 p25-33, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.