Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"student performances"'
Autor:
Krecht, Gyöngyvér Mária
Publikováno v:
Református Szemle / Reformed Review. 110(3):281-298
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=739522
Autor:
Eleni Meletiadou, Dina Tsagari
Publikováno v:
Languages
Languages; Volume 7; Issue 1; Pages: 16
Languages; Volume 7; Issue 1; Pages: 16
Several studies on peer assessment (PA) have highlighted significant benefits for the learning process such as increased student motivation, enhanced collaborative learning (especially in terms of EFL writing) and improved reflection skills. Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::03295a121dfb578b24479a66c0dc9fdd
https://hdl.handle.net/11250/2990806
https://hdl.handle.net/11250/2990806
Autor:
Marco Enea, Massimo Attanasio
In this paper, we highlight possible gender differences in performance of students attending Italian university STEM degree courses, controlling for sociodemographic and territorial variables.We used the micro-data from the Italian Ministry of Educat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::44195dc4a45de0b87dea7eb6e4cc1826
http://hdl.handle.net/10447/447571
http://hdl.handle.net/10447/447571
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hultberg, Cecilia, author
Publikováno v:
A Cultural Psychology of Music Education, 2010, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199214389.003.0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ERDAĞI, Serap, ÖNEL, Arzu
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 1 28-37
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Kafkas Journal of Educational Research
The aim of this study is to evaluate the 7th grade students’ opinions and performances in science and technology courses taught via station technique. In parallel with this purpose, the ,implementations were done on 7th grade students of Melahat Ak
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::db4c83efc344b9fc03eec4cbf56c718f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kafkasegt/issue/19195/204096
https://dergipark.org.tr/tr/pub/kafkasegt/issue/19195/204096
Autor:
陳怡潔, Chen, Yi Chieh
本研究旨在探討國民中學校長教學領導、教師領導與家庭教養文化對學生表現之影響。首先,要了解國民中學校長教學領導與教師領導之現況;其次,探討不同家庭背景學生對家庭教養文化
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0093152006%22.