Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"student partnerships"'
Autor:
Christine D. Tsang, Catharine Dishke, Irene Cheung, Andrea King, Britney Hunter, Lucas Savino, Scott Schofield, Deanne van Tol
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 15, Iss 1 (2024)
To cultivate a learning environment promoting meaningful engagement with research, Huron University College—a small, primarily undergraduate liberal arts institution—launched the Centre for Undergraduate Research Learning (CURL). One major initia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a7fbfac8a2a4377b4983b24f9960879
Autor:
Kandiko Howson, Camille, Kingsbury, Martyn
In Belonging and Identity in STEM Higher Education, leading scholars, teachers, practitioners and students explore belonging and identity in Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) fields, and how this is impacted by disciplinary chan
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/92441
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 22 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ed0f53f81ff447fb64b2b3d1725fca7
Autor:
Lisa Harris, Sarah Dyer
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 22 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/480dfc82736a4e09bfc446b12e1dcdd8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 17, Iss 2 (2019)
In this article we discuss an interdisciplinary and collaborative four-year project, Taking Race Live, that explored lived experiences of race among students enrolled at an ethnically diverse university in England. Utilizing qualitative methods to ev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edf3dd9e22174a7aaee28f477c360367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.