Zobrazeno 1 - 10
of 1 758
pro vyhledávání: '"student partnerships"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Biomedical Science, Vol 81 (2024)
Introduction: Developing research skills enhances graduate attributes and student employability. The UG research project is coined the pedagogy of the 21st century but the diversity of supervisory styles is a source of student perceived inequality of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e118963c94714fa8b0e95092494f5115
Autor:
Halliday, Kat1 (AUTHOR) K.B.Halliday@lboro.ac.uk, Courage, Kate2 (AUTHOR), Matthews, Catriona3 (AUTHOR), Globerson, Nina4 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Review of Academic Librarianship. Apr-Sep2024, Vol. 30 Issue 2/3, p153-167. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LUKE, CARL1, COUNIHAN, CHRIS1, NICHOL, DAVID1, MELLER, SOPHIE1, MULHOLLAND, KIRSTIN1, GRAY, WILLIAM1, ANDERSON, ARLENE1, HERRIDGE, DEBORAH1, KARIKIS, DIANA2, SANDERSON, ROWAN2, COLLARD, ELISA2, HILL, RYAN2
Publikováno v:
Impact (2514-6955). Autumn2023, Issue 19, p40-42. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smolcic, Elizabeth, Arends, Jessica
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2017 Oct 01. 44(4), 51-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90014089
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 10 (2022)
We present the design and evaluation of an institutional support model for the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL): the SoTL Seed Program. In this model, faculty from across disciplines partner with graduate students with expertise in educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc60b37d54d546be8c08126f22269253