Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"student narratives"'
Autor:
David B. Tataw
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
This study contributes to the Scholarship of Teaching and Learning by expanding the investigative areas on the role of social capital in collaborative learning environments. This is done by examining aspired and experienced social capital in student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b77f5bc167da4cbfbf2d5ce1fb44cba5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nix, Mary
Publikováno v:
Educational Studies. Summer97, Vol. 28 Issue 2, p127. 4p.
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 4; e24311427274
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 4; e24311427274
Research, Society and Development; v. 11 n. 4; e24311427274
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 4; e24311427274
Research, Society and Development; v. 11 n. 4; e24311427274
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
The present work aimed to understand and analyze the classroom and remote study routines of male and female students of a ninth grade elementary school class in a municipal public school in the pandemic context. In this sense, following the lenses of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::b8b8a8b25089ae2ad3d4bfbca02913ec
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/27274
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/27274
Autor:
Hay, Kathryn1
Publikováno v:
International Journal of Social Welfare. Apr2018, Vol. 27 Issue 2, p208-209. 2p.
Publikováno v:
UNIPED
Copyright © 2021 Author(s). This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons CC BY 4.0 License. Denne studien fokuserer på studenters egne opplevelser av hvordan omleggingen fra fysisk til digitalt mediert undervis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::497e4e84bdb09ca884861245bf3af4f1
https://hdl.handle.net/11250/2832067
https://hdl.handle.net/11250/2832067