Zobrazeno 1 - 10
of 4 469
pro vyhledávání: '"student learning outcome"'
Autor:
Melonçon, Lisa1 (AUTHOR), Griffith, Jessica1 (AUTHOR) jlgriffith1@usf.edu, Gubala, Carolyn2 (AUTHOR), Zarlengo, Tanya1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business & Professional Communication Quarterly. Mar2024, Vol. 87 Issue 1, p152-176. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal BIOEDUIN, Vol 13, Iss 2, Pp 88-96 (2023)
Practicum in the laboratory makes students more engaged with the learning process and improves communication with the teacher. The aims of this research are to determine the effect of practicum-based learning to improve critical thinking skills and l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d3c83c1055444daa30a250b7f9d4b70
Publikováno v:
Jurnal Kumparan Fisika, Vol 7, Iss 1 (2024)
ABSTRAK Tujuan penelitian adalah memberikan gambaran kepraktisan HOTS faktual dan konseptual sebagai alat penilaian dalam konteks pendidikan IPA, serta profil hasil belajar siswa. Penelitian ini menggunakan model ADDIE sebagai kerangka model Penel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ee02bedc21d4b0c8d6b8c829735a6ee
Publikováno v:
Ideguru, Vol 9, Iss 2 (2024)
The research is being carried out among the students of the SMK Accounting and Finance Institute who are still not mastered in computer knowledge, have anxiety about the use of computers, and lack motivation towards learning outcomes. This study aims
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8aacee422025450092b07472258c6805
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.