Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"student grouping"'
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 13, Iss 3, p 141 (2024)
Social inclusion of children and young people and the curbing of school failure, dropout, and early school leaving is are central concerns of the European educational policy and are seen as means to prevent unemployment, poverty, and social exclusion
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95733ba755184487b300e2f4dac70e01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 13, Iss special, Pp 51-80 (2020)
Quality assurance in higher education includes the question of the ratio between direct and indirect higher education teaching. The didactic innovation flipped learning and teaching, which is being intensely researched in international university set
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e051843b26e41daaa7940e528c966f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barotun Mabaroh, Diah Anita Pusparini
Publikováno v:
Jurnal Bahasa Lingua Scientia, Vol 10, Iss 2, Pp 247-264 (2018)
Lecturers must consider many things before implementing strategies in the learning process. This is because learning strategies also affect students’ learning outcomes. Once, low-achiever students can improve their competence because of the working
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e3982a92703423aa2179c5be3c1303e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 17, Iss 03 (2022)
As a brand-new learning strategy, cooperative learning can greatly improve the quality of classroom teaching and the teamwork and learning efficiency of students. The conventional student grouping models for cooperative learning take less considerati
Publikováno v:
International Review of Qualitative Research, 2013 Aug . 6(2), 239-253.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/irqr.2013.6.2.239
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2013 Apr 01. 16(2), 174-187.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.16.2.174