Zobrazeno 1 - 10
of 5 641
pro vyhledávání: '"student conferences"'
Publikováno v:
Biology Open, Vol 13, Iss 2 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be9570510faf4e31934af4e68b35f87c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlos Cabrera-Ubilla, Sebastián Almarza Santander, Marcelo Arancibia, María Elizabeth Guerra-Zúñiga
Publikováno v:
Medwave, Vol 24, Iss 06, Pp e2959-e2959 (2024)
Introduction Scientific research promotes the development of essential skills for medical practice. However, student participation in research projects is low, with multiple limitations and students' perceptions of deficient research skills. This stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b78f34ce542467995b99e04d1bf8d2f
Autor:
Castellano Bueno J; Wild Animal Initiative, UK.; Newcastle University, UK., Vezyrakis A; Max Planck Institute for Evolutionary Biology, Plön, Germany.; University of Potsdam, Germany., Xu P; University of York, UK., Miller CW; Newcastle University, UK.
Publikováno v:
Biology open [Biol Open] 2024 Feb 15; Vol. 13 (2). Date of Electronic Publication: 2024 Jan 30.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Irina V. Kochkareva
Publikováno v:
Развитие образования, Vol , Iss 2 (8), Pp 74-78 (2020)
The article is focused on the analysis of typical mistakes and errors which are made by Russian students while creating PowerPoint presentations and delivering them at online international conferences. The relevance of the topic is connected with the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2f9c3ce2c444ad4ade80102b0ff4869
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Young, Chase, Stover, Katie
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2013 Dec 01. 67(4), 269-272.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24573572
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.