Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"student GPA"'
Autor:
Irajzad Fatemeh, Shahriari Hesamoddin
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 8, Iss 1, Pp 129-144 (2017)
Supportive teacher-student relationships play a significant role in the trajectory of students’ academic life. Teachers may use various strategies to improve this relationship, one of which is teacher stroke (teacher encouragement). The stroking be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3d25aca9ddc463cbaf8bd4dff04521b
Publikováno v:
Proceedings of the ICECRS; Vol 2, No 1 (2019): "Literacy based Character and Professionalism Enhancement for Educators in Facing Industrial Revolution 4.0"; 293-297
Cognitive function varies in each human being, from simple to complex, requiring attention, concentration, and coordination. Cognitive is related to a person's ability to think, solve problems, organize and also to communicate and interact with other
Autor:
Fatemeh Irajzad, Hesamoddin Shahriari
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 8, Iss 1, Pp 129-144 (2017)
Supportive teacher-student relationships play a significant role in the trajectory of students’ academic life. Teachers may use various strategies to improve this relationship, one of which is teacher stroke (teacher encouragement). The stroking be
Autor:
Burcu Atar, Pınar Karaman
Publikováno v:
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Vol 10, Iss 4, Pp 391-405 (2019)
Volume: 10, Issue: 4 391-405
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Volume: 10, Issue: 4 391-405
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
The purpose of the study was to examine the student-level and school-level variability that affect middle school students’ academic achievement. Student background and school context on student academic achievement were examined. Participants of th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e0c79e2f029ece3a2843b8afdc177b58
http://hdl.handle.net/11655/24796
http://hdl.handle.net/11655/24796
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.