Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"student's experience"'
Autor:
M. Elena Rodríguez, Juliana E. Raffaghelli, David Bañeres, Ana Elena Guerrero-Roldán, Francesca Crudele
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 22, Iss 1 (2024)
AI-powered educational tools (AIEd) include early warning systems (EWS) to identify at-risk undergraduates, offering personalized assistance. Revealing students' subjective experiences with EWS could contribute to a deeper understanding of what it me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ea620a630b34bf68b406f007dfc00fc
Publikováno v:
Journal of Information and Organizational Sciences. 46(2):453-471
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1094832
Publikováno v:
Jaunųjų mokslininkų darbai / Journal of Young Scientists. (1 (50)):47-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1022385
Autor:
Ratu Sarah Pujasari
Publikováno v:
Script Journal, Vol 4, Iss 1, Pp 51-61 (2019)
This article briefly reports student’s experience on the use of Poster Presentation in an Indonesian EFL classroom. Its focus is to share the activities, to recognize student’s perspectives framing it and identify the benefit of Poster Presentati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b3526818f594e59a209d3c3eef6f065
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 3, Pp 34-58 (2016)
Online education has grown exponentially over the last few decades, churning through a swarm of acronyms, ambiguities and potentialities. Substantial energy has been invested in producing technology, building academic capability, and understanding le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cec589a3b9d6434c808e4cecc3cca929
Autor:
Amélia Legavre
Cet article observe le « travail émotionnel » des élèves d’école primaire au sein de classes à pédagogie alternative, en particulier autour de l’enjeu de l’enthousiasme. Le travail émotionnel induit de « déclencher » ou de « refoul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f081a0261f353f56b4e0918c6f4a6e9a
http://journals.openedition.org/trema/7424
http://journals.openedition.org/trema/7424
Autor:
Motoki, Emi, Shoji, Hiroko, Maruyama, Yuki, Washida, Koichi, Tamaki, Atsuko, Nonami, Youko, Fukuyama, Atsuko, Nishikata, Yayoi
Publikováno v:
神戸女子大学看護学部紀要. 5:11-22
看護基礎教育カリキュラムの中に,学生がコミュニティを育みながら,看護実践を学び合えるしかけ(授業「学びのグループゼミ」)を組み入れた.本研究の目的は,「学びのグループ