Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"structuring resources"'
Autor:
Krüger, Viggo, author
Publikováno v:
Handbook of Music, Adolescents, and Wellbeing, 2019, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198808992.003.0012
Autor:
Anthony T. Carter
Publikováno v:
Demographic Research, Vol 19, p 59 (2008)
This paper is a comparative qualitative analysis of counseling and counselors in family planning and reproductive health services in four settings: two in the United States, one in London, and one in Kenya. Accomplished counselors perform in a dual s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcebbe3d3a50444b8b7f6be8e2061430
Autor:
Fernandes, Elsa
Publikováno v:
Quadrante; Vol. 9 No. 1 (2000); 49-86
Quadrante; Vol. 9 N.º 1 (2000); 49-86
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Quadrante; v. 9 n. 1 (2000); 49-86
Quadrante; Vol. 9 N.º 1 (2000); 49-86
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (Repositórios Cientìficos)
Agência para a Sociedade do Conhecimento (UMIC)-FCT-Sociedade da Informação
instacron:RCAAP
Quadrante; v. 9 n. 1 (2000); 49-86
In this paper it will be partly related a research which aim is to contribute to the analyses of school mathematics activity in the classroom, when they work cooperativelly. The focus of the paper is to understand the way students appropriate cultura
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::00e61853a22ef2d398cd112026a6001a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margarida Rodrigues
Publikováno v:
CIÊNCIAVITAE
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
This paper presents part of a study that deals with the problem of proof in schol-arly mathematics. It describes the way in which four students in 9th grade explored a task related to the discovery of symmetry axes in various geometric figures. The p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3625ba5ab87fae5394172228268f7bcd
http://hdl.handle.net/10400.21/1183
http://hdl.handle.net/10400.21/1183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.