Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"structured expert judgement"'
Autor:
Tracy Rouleau, Jack Stuart, Maia Call, Sally Yozell, Nagisa Yoshioka, Miko Maekawa, Natalie Fiertz
Publikováno v:
Frontiers in Sustainable Cities, Vol 4 (2022)
Today, coastal cities worldwide are struggling with the complex interaction of environmental threats, economic development, and societal inequity. The acceleration of global climate change, which will impact ocean health, sea level, rainfall patterns
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f22682c43d7f4df4b34de6aea3afc354
Publikováno v:
Royal Society Open Science, Vol 9, Iss 8 (2022)
The SARS-CoV-2 epidemic has impacted children's education, with schools required to implement infection control measures that have led to periods of absence and classroom closures. We developed an agent-based epidemiological model of SARS-CoV-2 trans
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5a50b555e4f4d31b048f211683eb5f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christoph Werner
Publikováno v:
Frontiers in Applied Mathematics and Statistics, Vol 7 (2021)
In Discrete Event Simulation (DES) we can often assume that the distributions of service times are independent of each other. However, in some simulation problems this might lead to underestimating the potential risk of certain simulation results, su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc732663d10845d588d7908cf7743fd4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
Woodhouse, M J, Aspinall, W P, Sparks, R S J, Brooks Pollock, E & Relton, C L 2022, ' Alternative Covid-19 mitigation measures in school classrooms : analysis using an agent-based model of SARS-CoV-2 transmission ', Royal Society Open Science, vol. 9, no. 8, 211985, pp. 1-34 . https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1101/2021.08.30.21262826, https://doi.org/10.1098/rsos.211985
The SARS-CoV-2 epidemic has impacted children’s education, with schools required to implement infection control measures that have led to periods of absence and classroom closures. We developed an agent-based epidemiological model of SARS-CoV-2 tra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::62095e0bf87b24df64fcf7df88901bf3
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
https://research-information.bris.ac.uk/en/publications/6906c50b-9369-49f5-8859-8bdc94ed7d84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.