Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"structural thinking"'
Publikováno v:
Открытое образование (Москва), Vol 28, Iss 1, Pp 54-60 (2024)
Structural thinking is an important skill that allows you to identify structures in randomly presented information, see relationships at all levels, makes it possible to break a whole into components and create holistic structures and systems from a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4916b72f98c041a78178936a6ab3bb55
Autor:
Daniela Stöppel
Publikováno v:
RIHA Journal (2023)
to be added
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44341a67d48947bea7902c1e6cd79fd2
Publikováno v:
RUDN Journal of Informatization in Education, Vol 19, Iss 1, Pp 7-19 (2022)
Problem statement. The digital transformation of education necessitates new approaches to the development of digital educational resources, the design of educational and scientific projects. They should provide a high degree of personification of tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5ca3bcb4ab0443d91ee93058971098a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Marianna
What are the consequences of understanding a social category in structural (as opposed to internalist) terms? In particular, how might a structural construal affect adults' and children's beliefs about the possibility of change (whether it would be p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1e8ed772ad4df4fcd8d52cb835cd9ef1
Autor:
Zhang, Marianna
What are the consequences of understanding a social category in structural (as opposed to internalist) terms? In particular, how might a structural construal affect adults' and children's beliefs about the possibility of change (whether it would be p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4dd5d52f58d8b1996d49557142e4a3a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simpson, Adrian, Stehlíková, Nada
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2006 Mar 01. 61(3), 347-371.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25472075