Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"stroboscopic training"'
Autor:
Henk Koppelaar, Parastou Kordestani Moghadam, Kamruzzaman Khan, Sareh Kouhkani, Gijs Segers, Martin van Warmerdam
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 9, Iss 3, p 28 (2019)
The often reported reduction of Reaction Time (RT) by Vision Training) is successfully replicated by 81 athletes across sports. This enabled us to achieve a mean reduction of RTs for athletes eye-hand coordination of more than 10%, with high statisti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f8d1e7fb66846b6a0ce252c6471d3ef
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 2 (2011)
Humans have a remarkable capacity to learn and adapt, but surprisingly little research has demonstrated generalized learning in which new skills and strategies can be used flexibly across a range of tasks and contexts. In the present work we examined
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4ea35d8488c44de82642dec069ea725
Autor:
Gijs Segers, Kamruzzaman Khan, Henk Koppelaar, Sareh Kouhkani, Martin van Warmerdam, Parastou Kordestani Moghadam
Publikováno v:
Behavioral Sciences
Volume 9
Issue 3
Behavioral Sciences, Vol 9, Iss 3, p 28 (2019)
Behavioral Sciences, 9(3)
Volume 9
Issue 3
Behavioral Sciences, Vol 9, Iss 3, p 28 (2019)
Behavioral Sciences, 9(3)
The often reported reduction of Reaction Time (RT) by Vision Training) is successfully replicated by 81 athletes across sports. This enabled us to achieve a mean reduction of RTs for athletes eye-hand coordination of more than 10%, with high statisti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 2 (2011)
Frontiers in Psychology, Vol 2 (2011)
Humans have a remarkable capacity to learn and adapt, but surprisingly little research has demonstrated generalized learning in which new skills and strategies can be used flexibly across a range of tasks and contexts. In the present work we examined
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.