Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"strengths-based leadership"'
Publikováno v:
Career Development International, 2024, Vol. 29, Issue 6, pp. 732-746.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CDI-01-2024-0044
Publikováno v:
Personnel Review, 2023, Vol. 53, Issue 6, pp. 1392-1407.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PR-07-2022-0485
Autor:
Julie Frechette, Kathleen Boies, Mélanie Lavoie-Tremblay, Christina Clausen, Kimberley Ens Manning, Meghan Mastroberardino, Geneviève Lavigne, Laurie N. Gottlieb
Publikováno v:
Science of Nursing and Health Practices (2024)
Introduction: The healthcare system is currently facing significant human resource challenges. Strengths-Based Nursing and Healthcare Leadership (SBNH-L), a unique, value-driven leadership approach, holds great potential in creating healthy workplace
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c2f7277a65c43f98b28216bfa0dc453
Publikováno v:
Leadership & Organization Development Journal, 2024, Vol. 45, Issue 4, pp. 702-718.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LODJ-03-2023-0143
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 5, Iss 1, Pp 89-103 (2024)
Early childhood (EC) directors played a critical role in the successful operation of childcare centers during the COVID-19 Pandemic. Directors were responsible for adhering to health and safety protocols and caring for the well-being of their staff,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5be915114e8f4157b2a153c5e60389b7
Autor:
Fuxiang Wang, He Ding
Publikováno v:
Journal of Work and Organizational Psychology, Vol 39, Iss 1, Pp 47-54 (2023)
Through the lens of self-efficacy and conservation of resources theories, the present study aims to test the mediating role of strengths self-efficacy and the moderating role of job insecurity in the relationship between strengths-based leadership an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ebcbdf322944cdb9716ee12a17bb409
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2022, Vol. 60, Issue 3, pp. 303-322.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEA-03-2021-0054
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.