Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"strategy gradient"'
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 18 (2024)
BackgroundApplying convolutional neural networks to a large number of EEG signal samples is computationally expensive because the computational complexity is linearly proportional to the number of dimensions of the EEG signal. We propose a new Gated
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/880884c3c0db4845908f574965905be2
Publikováno v:
Frontiers in Neurorobotics, Vol 18 (2024)
IntroductionReinforcement learning has been widely used in robot motion planning. However, for multi-step complex tasks of dual-arm robots, the trajectory planning method based on reinforcement learning still has some problems, such as ample explorat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/559eaf12825045728299bd5de569bae1
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In order to respond to the call for reform and innovation of Civic Education, this paper establishes a new teaching mode of Civic Education by combining a deep reinforcement learning model with a Civic Education platform. Firstly, the modules and fun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0e5e22ca99549008f3bc0dbbb1e813c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yu Li, Xiangrong Tong
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 48274-48282 (2022)
Trust recommendation is a vital recommendation system application based on social networks. It can recommend items based on the trust between users, which can alleviate data sparseness and enhance the interpretability of results. A large number of re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/474bce3c644f472ba2fab82eb425a55a
Autor:
Jinan M. Hamza جنان مرزة حمزة, Saad A. Mohsen سعد عبد الرزاق محسن, Zahraa I. Hameed Aljoboory زهراء ابراهيم حميد الجبوري
Publikováno v:
Journal Of Babylon Center For Humanities Studies, Vol 9, Iss 3, Pp 193-222 (2019)
This research aims to identify the impact of the strategy of gradual activitiesIn the achievement of second-grade students in geography, To investigate the research objective, the researcher formulated the following zero hypothesis: There is no diffe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c2d68633f2b4d99b57703b3fbbca20f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.