Zobrazeno 1 - 10
of 305
pro vyhledávání: '"strategie firmy"'
Autor:
Bartošová, Milada
The aim of this bachelor thesis is to create a business plan of the company FAMITECH s.r.o. The work is divided into three main parts. The first part, theoretical part, summarizes the basic terminology concerning the topic of strategic management of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::d09a2a01e6ca58079f56f6a3c3f6c948
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429772
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429772
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kniš, Leo
Táto diplomová práca sa zaobera témou, ako môže jeden z najväčších operátorov na trhu s hazardnými hrami zvládnuť zmenu zákona na Slovensku. V teoretickej časti práca obsahuje prehľad foriem vstupu na trh. Teória je následne použ
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-403850
Autor:
Nekudová, Nikola
The bachelor’s thesis is focused on suggesting a viable business strategy for a company Winning People s.r.o. The thesis is divided into several parts, the first of which is a literary research focused on defining basic terminology used later in th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::524396f07478213b49710ba95b9ae7a3
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429153
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429153
Autor:
Štěpánová, Monika
The bachelor thesis deals with the creation of marketing and business strate-gies for the firm Delong Instruments a.s. In the first part of the thesis there is a literary research, where the basic terms related to the chosen topic are found. The next
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::3992217d823770fa40ec46f32897904a
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429039
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429039
Autor:
Kratochvílová, Olga
This Master’s thesis focuses on establishing a corporate information strategy.
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223766
Autor:
Lošťák, Jan
The bachelor degree thesis determines customer base of the firm Help fitness club, it describes its strategy in terms of location, product, equipment, staff and marketing and it maps its competition. The thesis evaluates the strategy and is capped by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::2fe424162422629b0abbea2a88267171
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11428
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11428
Autor:
Krčilová, Hana
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku klasických kin. Jejím cílem je objasnit některá fakta související s provozováním kina a navrhnout strategii pro firmu provozující kino, včetně možností jejího financování, které pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::989fc2596ec7b75b026b153f41c6b2a7
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6984
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6984