Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"strategic suppliers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Decision, 2016, Vol. 54, Issue 1, pp. 194-221.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-05-2015-0191
Autor:
Ayres, Luiz de Freitas
Tese de doutoramento em Engenharia Industrial
O desenvolvimento dos fornecedores é um tema reconhecido pelas empresas do sector automotivo, porém não há modelos que auxiliem os gestores a conduzir, de modo estruturado, as ações na sua base
O desenvolvimento dos fornecedores é um tema reconhecido pelas empresas do sector automotivo, porém não há modelos que auxiliem os gestores a conduzir, de modo estruturado, as ações na sua base
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______307::3b98c2fccdd993a87e8071ab127f64f4
https://hdl.handle.net/1822/79394
https://hdl.handle.net/1822/79394
Autor:
Matjaž Iršič
Publikováno v:
Management : Journal of Contemporary Management Issues, Vol 9, Iss 2, Pp 1-33 (2004)
The article deals with different factors determining relationships of large Slovenian organisations (with more than 500 employees) with their strategic suppliers and their influence on the frequency of implementations of purchasing marketing strategi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a5efa6f18c744fe9ce62aacaea7c238
Autor:
Prithwiraj Jana
Publikováno v:
Independent Journal of Management & Production; Vol 11, No 1 (2020): Independent Journal of Management & Production; 065-080
Independent Journal of Management & Production; Vol. 11 No. 1 (2020): Independent Journal of Management & Production; 065-080
Independent Journal of Management & Production
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de São Paulo (IFSP)
instacron:IJM&P
Independent Journal of Management & Production; Vol. 11 No. 1 (2020): Independent Journal of Management & Production; 065-080
Independent Journal of Management & Production
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de São Paulo (IFSP)
instacron:IJM&P
The world is becoming more and more a global marketplace and the global environment is forcing companies to take almost everything into consideration at the same time. Increase flexibility is needed to remain competitive and respond to rapidly changi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matjaž Iršič
Publikováno v:
Management: Journal of Contemporary Management Issues, vol. 9, no. 2, pp. 1-33, 2004.
Management : Journal of Contemporary Management Issues
Volume 9
Issue 2
Management : Journal of Contemporary Management Issues, Vol 9, Iss 2, Pp 1-33 (2004)
Management : Journal of Contemporary Management Issues
Volume 9
Issue 2
Management : Journal of Contemporary Management Issues, Vol 9, Iss 2, Pp 1-33 (2004)
The article deals with different factors determining relationships of large Slovenian organisations (with over 500 employees) with their strategic suppliers and their influence on the frequency of implementations of purchasing marketing strategies. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::290dd8103ddecfc7a99ee1323165c86d
https://dk.um.si/Dokument.php?id=113601&dn=
https://dk.um.si/Dokument.php?id=113601&dn=
Publikováno v:
31ème Congrès de l'Association Francophone de Comptabilité
Crises et nouvelles problématiques de la Valeur
Crises et nouvelles problématiques de la Valeur, May 2010, Nice, France. pp.CD-ROM
Crises et nouvelles problématiques de la Valeur
Crises et nouvelles problématiques de la Valeur, May 2010, Nice, France. pp.CD-ROM
Strategic relationships with supplier are one of the organizational practices that have increased in popularity over the past decade. This practice carried some consequences on organizations external relationships as well as on internal relations bet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::658018fed02c2a5e20b2b5bafece2df7
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00481088/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00481088/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.