Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"strategic consulting"'
Autor:
Viacheslav Klochan, Igor Piliaiev, Tetyana Sydorenko, Vira Khomutenko, Anton Solomko, Alona Tkachuk
Publikováno v:
Journal of Information Technology Management, Vol 13, Iss Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management, Pp 42-61 (2021)
The article considers the main aspects of the use of digital platforms as a tool for the transformation of strategic consulting in public administration. The study substantiates the feasibility of using the results of consulting activities in the imp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75988b978cf64b239890e127614e5b0b
Publikováno v:
MEED Business Review. Apr2016, Vol. 1 Issue 3, p32-34. 3p.
Autor:
Shevchenko, L. S.
Publikováno v:
Економічна теорія та право / Economic Theory and Law. 2(37):48-66
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=790177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G. N. Kalyanov
Publikováno v:
Открытое образование (Москва), Vol 0, Iss 2, Pp 40-46 (2017)
The article proposes the concept of the master’s program of training of IT-consultants based on the extension of the relevant sections of the higher professional education of the third generation in the direction of “Applied Informatics”. Under
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2180c0742d640c48b6873c16edf79d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Slavens, Roger
Publikováno v:
B to B. 12/12/2005, Vol. 90 Issue 16, p22-22. 1/5p. 1 Color Photograph.
Publikováno v:
Pensions & Investments. 3/19/2001, Vol. 29 Issue 6, p58. 1/6p.
Autor:
Pendrous, Rick
Publikováno v:
Food Manufacture. Aug2014, Vol. 89 Issue 8, p6-7. 2p.
Autor:
Giorgio Rossi Cairo
Publikováno v:
Symphonya, Iss 1, Pp 10-15 (2007)
The competitive context in which companies operate has changed with increasing globalization which continues to have an impact. The market-driven companies, with a superior ability to understand the markets and attract and retain its high-value custo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/974fcafa2aac4ffb86a877fd91160cc6