Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"story-tool"'
Autor:
Tânia Moreira, Juliana Martins, Cátia Silva, Emilio Berrocal de Luna, Joana Martins, Daniela Moreira, Pedro Rosário
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionSchool educators are likely to explain the poor educational trajectories of students with Roma backgrounds related to the lack of parental support and interest in children’s education. Aiming to understand further the patterns of Roma g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c53ab03ea43437891bc1fd1fcd2a6b2
Autor:
Jennifer Cunha, Cátia Silva, Ana Guimarães, Patrícia Sousa, Clara Vieira, Dulce Lopes, Pedro Rosário
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Around the world, many schools were closed as one of the measures to contain the spread of the COVID-19 pandemic. School closure brought about important challenges to the students' learning process. This context requires strong self-regulatory compet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/228cb84fa638449ca4fbf8aef2468d26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana Tereza Bittencourt Guimarães, C Vieira, P. G. Sousa, Cátia Silva, Pedro Rosário, Jennifer Cunha, Dulce Lopes
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Around the world, many schools were closed as one of the measures to contain the spread of the COVID-19 pandemic. School closure brought about important challenges to the students' learning process. This context requires strong self-regulatory compet
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.