Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"story continuation"'
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching, Vol 11, Iss 3, Pp 377-400 (2021)
Prior research demonstrates that primary and secondary school teachers often find teaching young learners to write in a second language a slow and effortful process. Moreover, students in this age range lack the motivation to write. Therefore, it is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea86f63a523b49e99e1443041535e2c2
Autor:
Bui, Gavin, Luo, Xueya
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. 11(3):377-400
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=982310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aktaş, Berfin, Stede, Manfred
Publikováno v:
Discours.
We investigate the variation in oral and written language in terms of anaphoric distance (i.e., the textual distance between anaphors and their antecedents), expanding corpus-based research with experimental evidence. Contrastive corpus studies demon
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.