Zobrazeno 1 - 10
of 1 186 865
pro vyhledávání: '"step 1"'
Autor:
Saxena, Ritwik Raj
Traditional medical basic sciences educational approaches follow a one-size-fits-all model, neglecting the diverse learning styles of individual students. I propose an intelligent AI companion which will fill this gap by providing on-the-fly solution
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.10540
Autor:
Bowden, Jack, Madsen, Jesper, Goldman, Bryan, Iversen, Aske Thorn, Liang, Xiaoran, Vansteelandt, Stijn
The STEP 1 randomized trial evaluated the effect of taking semaglutide vs placebo on body weight over a 68 week duration. As with any study evaluating an intervention delivered over a sustained period, non-adherence was observed. This was addressed i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.02902
Autor:
Leonard Knoedler, Samuel Knoedler, Cosima C. Hoch, Lukas Prantl, Konstantin Frank, Laura Soiderer, Sebastian Cotofana, Amir H. Dorafshar, Thilo Schenck, Felix Vollbach, Giuseppe Sofo, Michael Alfertshofer
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract ChatGPT has garnered attention as a multifaceted AI chatbot with potential applications in medicine. Despite intriguing preliminary findings in areas such as clinical management and patient education, there remains a substantial knowledge ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b0717c0da8a4db0aceeb6f4e147aaaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berk, Garrett A.1 (AUTHOR), Ho, Tiffany D.1 (AUTHOR), Stack‐Pyle, Taylor J.1 (AUTHOR), Zeatoun, Abdullah1 (AUTHOR), Kong, Keonho A.1 (AUTHOR), Chaskes, Mark B.1 (AUTHOR), Thorp, Brian D.1 (AUTHOR), Ebert, Charles S.1 (AUTHOR), DeMason, Christine E.1 (AUTHOR), Kimple, Adam J.1 (AUTHOR), Senior, Brent A.1 (AUTHOR) brent_senior@med.unc.edu
Publikováno v:
Laryngoscope Investigative Otolaryngology. Dec2022, Vol. 7 Issue 6, p1756-1761. 6p.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Evaluation of students’ learning strategies can enhance academic support. Few studies have investigated differences in learning strategies between male and female students as well as their impact on United States Medical Licensi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d9a4ce188374a39840a1f8f2b80b3dc
Publikováno v:
Medical Education Online. Dec2023, Vol. 28 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 29, Iss 1 (2024)
ABSTRACTFor diversity to exist in the medical graduate workforce, students from all backgrounds should have equitable opportunities of employment. Specialties have utilized a minimal threshold for USMLE Step 1 score when screening applicants for resi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49fd2e43c36f4a469994d7e6e647c3bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.