Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"stem teacher education"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
This paper reports on the results of a descriptive analysis of 675 publications included in the proceedings of five editions of the International Science, Technology, Engineering, and Mathematics in Education Conferences held in Australia, Canada, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5515be7cd6945fbbf7c8b8a288b4c69
Publikováno v:
STEM Education, Vol 1, Iss 4, Pp 279-298 (2021)
The goal of this paper is to examine the place of modelling in STEM education and teacher education. First, we introduce modelling as a cyclical process of generating, testing, and applying knowledge while highlighting the epistemological commonaliti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a03e792062f94c05961e5f2ae413842e
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Although teaching self-efficacy is associated with many benefits for teachers and students, little is known about how teachers develop a sense of efficacy in the early years of their careers. Drawing on survey (N = 179) and interview (N = 10) data, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5953ff023b9493ca13e6ad6f0987122
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Negro Education, 2017 . 86(2), 163-175.
Autor:
Marina Milner-Bolotin
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 3 (2018)
The paper identifies possible causes of STEM education reform failures and suggests how repairing the link between evidence-based education research and teacher education practice may address the problem. The evidence-based STEM education research is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b27cb0d3cf94443683f76b75dd0e8357
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Global Education Review, Vol 1, Iss 4, Pp 155-178 (2014)
Little research exists on effective ways to prepare secondary mathematics and science teachers to work with English language learners (ELLs) in mainstream mathematics and science (subsequently referred to as STEM) classrooms. Given the achievement ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f02b39f180c428d9c7cce4ba15d8b70